logo logo light scheme logo dark scheme
  • Home
  • Who we are
  • What we do
  • Who we work for
  • We should talk
  • Learn with us
    • Nederlands
logo logo light scheme logo dark scheme
  • Home
  • Who we are
  • What we do
  • Who we work for
  • We should talk
  • Learn with us
  • Nederlands
01/07/2019

Jouw wensen omtoveren tot een succesvol event

Het is half 1 ’s nachts, super happy kijk ik rond door een dampende WesterUnie (het was nogal warm, deze 14 juni) die volledig ‘afgefeest’ is door 400 medewerkers van een vastgoedbedrijf. Voor mij een realisatiemoment dat geen dag hetzelfde is bij EVDM Agency en het opzetten van projecten, hoe groot of klein ook, iedere keer weer zo’n andere sfeer en energie met zich mee kan brengen. Wat is het fijn om projecten tot realisatie te zien komen en alle puzzelstukjes op hun plaats te zien vallen.

Benieuwd hoe? Ik neem je graag mee in een van de onderdelen van mijn werk: het opzetten van (grote) events.

Het geven van een groot feest kan leiden tot een flinke dosis stress, waar moet je allemaal aan denken? Hoeveel drankjes drinken gasten per uur en wat is de best bereikbare, en tegelijk hipste locatie? Het plannen van een feest voor 400 man is een grote organisatie en brengt veel verantwoordelijkheid met zich mee. Het uitbesteden hiervan heeft veel voordelen; dat is waar wij graag inspringen. Door de ervaring met diverse grote events weten we precies hoe we de avond interessant houden, hoe je iedere hoek op een locatie spannend maakt en op welke tijd de DJ de bekende disco hits moet knallen.

Starten doe je bij een thema of de reden van een feest: wat valt er te vieren en op welke manier wil je dit neer te zetten? We starten met het kijken naar de wensen van de klant, door in gesprek te gaan met onze opdrachtgevers en samen te kijken naar de ‘key items’ die ze terug willen laten komen op het feest, zorgen we voor een kader. Binnen dit kader gaan wij druk aan de slag met het opmaken van moodboards voor thema’s, hierin laten we de belangrijke facetten terugkomen die graag gezien worden.

Miami Vice

Om jullie meer beeld te geven van deze projecten, we hebben in de afgelopen periode events van Amsterdam tot Antwerpen opgezet, laat ik jullie graag twee ‘theme parties’ zien. Want een bedrijfsfeest hoeft zeker geen ‘kaas en leverworst’ situatie op kantoor te worden. In het geval van ‘theme party 1’ is er gekozen voor Miami Vice, compleet met speedbootvervoer vanaf kantoor naar Hangar aan het water in Amsterdam Noord. Hier werden de medewerkers (van een Amsterdams betaalservice bedrijf) van de boot begeleid door een brassband naar het strand van Hangar. Volledig aangekleed met 5 heerlijke foodtrucks, een watershow door een flyboarder, muziek van Buena Vista Social Club (de coverband, maar niet minder Cubaans) en een verrassingsoptreden van Bizzey, waarbij de echte Miami heat het feest naar een hogere temperatuur liet stijgen, of kwam dit door de vuurshow?
Benieuwd hoe dit eruitzag? Kijk maar mee:

The streets of Tokyo

Tijd voor ‘theme party 2’: Tokyo vibes in Amsterdam, want voor het jaarlijkse bedrijfsfeest van een vastgoedbedrijf toverden we de WesterUnie om tot een Aziatisch paradijs.
Ontvangst was er met gepersonaliseerde waaiers (die ook nog gedecoreerd konden worden door een Chinese kalligrafeur) sake cocktail en een riksja voor de deur. Konichiwa en welkom bij de grootste arcade van Amsterdam!
Vintage Japanse arcade games door de zaal en in de hysterische Photobooth, een draak van zeven meter als backdrop van het podium, heerlijke foodstands met steamed buns, noodles en yakitori spiesjes en als klap op de (Chinese) vuurpijl waren er verschillende draken- en leeuwenshows die het publiek in the mood krijgen. Maar zelfs het hele rookhok gaat los, compleet omgetoverd tot karaokeruimte, met discolampen en de foutste nummers, in iedere hoek zit een feestje:

Door onze ervaring en expertise kunnen wij de wensen van de klant omtoveren tot een succesvol event waar de aanwezigen nog lang over na praten, passend binnen ieder budget.

By: Susanne Meinster

Previous De weg naar een publicatie
Next ‘Get-to-Know’ met Eva

Related Posts

Stagelopen bij EVDM: dat steek ik in mijn zak!

19/05/2021

TikTok ook voor merken de rivaal van Instagram?

27/05/2020

Fake it till you make it

15/01/2019

‘Get-to-Know’ met Eva

18/07/2019
    • Home
    • Who we are
    • What we do
    • Who we work for
    • We should talk
    • Learn with us
  • Rokin 75 – Unit 6.1
    1012 KL Amsterdam
    hello@evdmagency.nl
    +31 (0)20 341 74 11

Website by REIJER®